Helt siden starten i 1916 har dagligvarer vært viktig for oss. Vår markedsavdeling og landsdekkende salgsapparat med dyktige medarbeidere, bidrar aktivt til å utvikle både varesortiment og internasjonal matkultur til forbrukernes og butikkenes tilfredshet. For uten sterke merkevarer i etablerte varekategorier som Twinings Tea Te, Ryvita og Finn Crisp knekkebrød, Heinz Ketchup og Tabasco Peppersauce m.fl., har vi også som bevisst strategi å utvikle nye varegrupper og trender.
Som eksempler kan nevnes det Indiske- (Pataks), Thailandske- og Asiatiske kjøkken så vel som middelhavsområdet med olivenolje (Ybarra) og balsamico eddik.
Vi tilbyr nyskapning så vel som videreføring av gode mattradisjoner fra hele verden.
Annonse
Annonse
Karakter og besøk
Besøk: 4266.
Karakter er 4,5 poeng
Satt av 2 brukere.