
Med en helt ny vri på innpakningen fester Q-Meieriene nå grepet om det norske rømmemarkedet.
- Norske forbrukere skal ikke lenger måtte bekymre seg for at rømmeboksen skal sprekke i handleposen eller på vei til hytta, eller frykte søl i kjøleskapet og på kjøkkenet på grunn av spinkel innpakning, sier Lise Godfrey, markedsdirektør i Q-Meieriene.
Det nye rømmebegeret fra Q-Meieriene kommer i solid hardplast, og med en praktisk og solid innpakning som tåler det meste. Samtidig gjør skrulokket innholdet mer tilgjengelig for forbrukerne. Den nye innpakningen tåler å åpnes og lukkes så mye man ønsker og trenger.
Skrukork ble moderne klassiker
I 2003 lanserte Q-Meieriene norgeshistoriens første melkekartong med skrukork. Norske melkekunder elsket nyvinningen, og i dag står skrukork-kartongen som et klassisk produkt i Norge, som Campbells suppebokser og Coca Cola-flasken internasjonalt.
Alene på markedet
- Vi vil med dette utvikle rømmen til å bli et klassisk og ikonisk produkt slik melkekartongen med skrukork har blitt, sier Godfrey.
Med denne nyvinningen blir Q-Meieriene alene om tilby norske forbrukere rømme med skrulokk.
Legg inn kommentar eller trykk liker på denne artikkelen.
Intern:2299