Q med ny vri på rømmen


Oppdatertdato: 2011-11-22 Tema: Produktnyheter Forfatter: Utgiver: Matoppskrift.no Først Utgitt: Fotograf: Q-meieriene


Med en helt ny vri på innpakningen fester Q-Meieriene nå grepet om det norske rømmemarkedet.
- Norske forbrukere skal ikke lenger måtte bekymre seg for at rømmeboksen skal sprekke i handleposen eller på vei til hytta, eller frykte søl i kjøleskapet og på kjøkkenet på grunn av spinkel innpakning, sier Lise Godfrey, markedsdirektør i Q-Meieriene.
Det nye rømmebegeret fra Q-Meieriene kommer i solid hardplast, og med en praktisk og solid innpakning som tåler det meste. Samtidig gjør skrulokket innholdet mer tilgjengelig for forbrukerne. Den nye innpakningen tåler å åpnes og lukkes så mye man ønsker og trenger.

Skrukork ble moderne klassiker

I 2003 lanserte Q-Meieriene norgeshistoriens første melkekartong med skrukork. Norske melkekunder elsket nyvinningen, og i dag står skrukork-kartongen som et klassisk produkt i Norge, som Campbells suppebokser og Coca Cola-flasken internasjonalt.

Alene på markedet

- Vi vil med dette utvikle rømmen til å bli et klassisk og ikonisk produkt slik melkekartongen med skrukork har blitt, sier Godfrey.

Med denne nyvinningen blir Q-Meieriene alene om tilby norske forbrukere rømme med skrulokk.

Annonse












Legg inn kommentar eller trykk liker på denne artikkelen.


Intern:2299



Ansvarlig utgiver: © 2002- Databasesør AS Adresse: Matoppskrift.no,
Major Laudalsvei 6, 4630 Kristiansand Orgnr.: 911 668 602 mva.